čtvrtek 21. listopadu 2013

Delší výběh, kratší report - 10.2 km

Nemohla jsem se dočkat listopadového běhu Nr. 2, takže tady je.
 Z dneška nemám žádné moc objevné myšlenky, tak jen něco o výstroji. Včera jsem si pořídila strašně chytré tričko. (Dostala jsem na něj poukaz k narozeninám, děkuji můj drahý muži :) ) Běží se s ním výborně, člověk o něm vůbec neví. To je taky přesně to, co od trička očekávám.
Co se ovšem ukázalo jako nekompatibilní je kombinace lahvičkového pásu a bundy, buď se bunda vyhrnuje nad něj, nebo naopak to tu bundu blbě natahuje a vůbec to tak všeobecně nekomfortní. Vzhledem k tomu, že jsem teď vypila tak sotva 100 ml za celý běh, zkusím se asi podívat po nějakých lahvích na ruku, tam by se snad dal pak strčit i ten mobil.
Běželo se mi výborně, uteklo mi to tak rychle, že mi to bylo až líto. Nemůžu se dočkat delších běhů.

Žádné komentáře:

Okomentovat