neděle 4. května 2014

Nečekaně krásný výběh - 7.7 Km

Dneska se to vyvedlo nečekaně krásně. V pátek jsem byla vyzkoušet http://hardcore-treninky.cz/ a tak jsem se dnes, po dvou dnech vzbudila klasicky rozbolavělá. Plánovala jsem se jít jen tak lehce proběhnout abych pomohla regeneraci a obecně nebyla zápecník.
Vyběhla jsem z domu a nějak instinktivně jsem vyrazila na trasu, kterou jsem běhávala ještě když jsem bydlela v Belgické. Pracovně nazývaná "Kolem Botiče". Počasí úplně akorát, žádný vedro, ale přitom svítící sluníčko.

Svaly ze začátku sice trochu bolely, ale poměrně rychle se to srovnalo, a já se cítila jako laňka, že si jen tak pluji prostorem a skoro nemusím běžet. Že to běží samo. Výborný pocit. 
Asi až po deseti minutách běhu jsem si uvědomila co je jinak, nevzala jsem si ortézy. A to je to pro mě tak automatická automatika, že absolutně nechápu, jak jsem si toho mohla nevšimnout. Chvíli jsem zapochybovala, jestli je dobrý nápad takhle běžet, ale pak jsem si řekla, že třeba pokud se nebudu bát, že si ublížím, tak si neublížím. No konečný verdikt jestli jsem to nepřepískla bude až tak za dva dny, ale zatím koleno v pohodě, ťuk ťuk.
Nu zbytek cesty s nic moc zmínitelného nestalo, snad jen, že jsem si "frčela na běhu" až do konce, zrychlovala jsem do kopce a užívala si jak mi to pěkně funguje. Super pocit. A ještě theme song dnešního běhu:




Jo a ještě na závěr, aby to nevypadalo, že neběhám já akorát nepíšu, tak ve zkratce:

21.4 - http://runkeeper.com/user/Fronema/activity/339425581 5.6 km, při který se mi něco pokazilo v noze a domů jsem musela spíš dojít než doběhnout. Nic moc.
23.4 - http://runkeeper.com/user/Fronema/activity/340505800 4.4 Km Ranní běh s Tomášem v packách. Výborný běh, nejen díky příjemné společnosti. Akorát mně štvalo, že Tomáš běhá rychleji a já víc nemůžu. Ale já natrénuju a vrátím ti to! :)
24.4. - http://runkeeper.com/user/Fronema/activity/341436205 Hodinový běh, při kterém jsem se snažila držet tepovku co nejnižší. Nejpomalejší běh mého života :)




Žádné komentáře:

Okomentovat