pátek 29. března 2024

Maly update o mem CFS

29.3.2024
Mel jsem ted tuhejch deset dni. Po kine o kterym jsem tu kdysi psal jsem zjevne dostal nejakou virozu a ta me dost setla. Ale nez mi doslo ze je to viroza, tak jsem nekolik dni stravil ve stracchu, ze jsem si svuj stav zhorsil trvale a to nebylo nic moc.

Nicmene ted je mi lip a jsem za to moc rad.

Byl jsem u psychiatricky, ktera mi nabidla zmenu leku na Bupropion (wellbutrin), tak ted uklesavam stary leky abych ho mohl nasadit. To bude cca za tyen, tak se tesim na zmenu. treba to nejak bude lepsi. 

Tak nejak jsem se rozhodl, ze je cas s nemuckou zase trochu bojovat a nejen se smirovat, takze jsem se prihlasil na cekacku k dalsimu neurologovi. Hledam take novou praktickou/praktickeho. Kdybyste na nekoho meli typ, tak bych to ocenil!

Zacal jsem zas meditovat, Kupodivu to docela jde. Nemam od toho moc konkretni ocekavani, ale vim ze to pomaha i zdravim lidem, a nejake shrnuti pribehu lidi co se z tohohle pry vylecili to taky doporucuje. 

Snazim se dal o pacing a uceni se davkovani si cinnosti a energie. Od toho si slibuju konec tech nejvyhrocenejsich propadu, jak fyzicky tak psychicky.

Poridil jsem si novou kancelarskou zidli, ktera je zaprvy obrovska, je to v zasade gauc 🙂 A taky se da poklopit skoro az do lehu, takze v pripade nouze pro me bude mnohem jednodussi "jit do postele" kdyz to budu potrebovat a nebudu to odkladat s tim ze ten presun je slozitej.

Moje support group je nebyvaly uspech, jsem hrozne vdenej, ze mam kam odlevat moje pocity a myslim ze mi to pomaha v obecny stabilizaci.  Porad jsem otevren tomu tam pridat dalsi lidi. Uz ted tam jsme fajn parta. Prijimam jen lidi ktere nejak znam a od kterych ocekavam fajn pristup. Takze kdybyste chteli byt svedkem meho proudu vedomi, pozitivniho i negativniho a myslite ze jsme si tak nejak blizci tak se ozvete.

Navzuju kontakty s lidmi ktery maji podobny problemy a je to taky fajn, mit spojence kteri vi jaky to je.

Rozehral jsem znovu trimps uplne odzacatu tak mam na dalsi rok+ co delat 🙂 Dam pro zajemce odkaz. Imho idealni CFS hra.

Dneska mam zrovna dobrej den, takvsechno vidim pozitivne coz je fajn 🙂


Žádné komentáře:

Okomentovat