čtvrtek 17. dubna 2014

Deset kilometrů - 10km

Odpusťte trošku redundantní název, ale právě jsem pokořila významnou hranici.
Také jsem tímto během dosáhla svého cíle a to uběhnout 50 km za duben. Plánovači by ze mně měli radost.

Pokud by někdo náhodou počítal a nevycházelo mu to, tak je to proto, že o úterním běhu nebyl článek. Zájemci se na něj můžou podívat tu http://runkeeper.com/user/Fronema/activity/335966977 Bylo to 8 km v pětiprstech, ukopla jsem si palec a jinak se nic zajímavého nestalo. Tak se mi ani o tom nechtělo psát.


Nu, jak vidíte na obrázku, docela jsem se proběhla. Vzala jsem to raději v normálních běhacích botách, pětiprsty bych raději měla zatím brát na běhy kolem pěti, sedmi kilometrů.

Dala jsem to za pěkných 1:03:32 nicméně to je s odečtením pauz na semaforech a podobných, kde se člověk trochu vydýchá, tak se to nedá brát jako reálnej čas. Co mně těší víc je průměrný tep 154. Vzhledem k tomu, že normálně mám svých 162 tak tohle je určitě zlepšení. A to jsem se o to ani nijak nesnažila.

Ať se snažím jak se snažím, nenapadá mně nic poetického ani filozofického, tak snad příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat