sobota 12. dubna 2014

Opravdový barefoot - 7 Km

Když říkám opravdový barefoot, myslím tím úplně naboso, nikoli ve fivefingerech. Pravdou je, že název je lehce zavádějící, naboso jsem běžela jen necelý kilometr, zbytek v botech.



Namotivovaná TEDem  o bosém běhání jsem se rozhodla to jednou zkusit. Vzpomínala jsem  si na poučky, že se má začínat pomalu a tak jsem se vydala pro změnu na Vítkov (vsuvka: Je to zvláštní jak na mně jednotlivá místa různě púsobí, Vítkov a Parukářka jsou pro mně velmi pozitivní, ale třeba Riegráče mně nějak tak serou a vůbec netuším proč.) Kousek od památníku jsem zula boty, ponožky jsem dala o bot, boty navlíkla na ruce a tradá!

Bylo to neskutečně příjemné. Než se kdokoli zeptá, nerozřízla jsem si nohu o střep ani jsem si nic nechutného nenašlápla na nohu. Běžela jsem převážně po trávě a cítila jsem se velmi přírodně, v tom nejlepším slova smyslu. A člověk budí spoustu zábavné pozornosti, ale to je jen takový bonus.
Ani nevím proč jsem to nevyzkoušela dřív. Příště si bosou trasu trochu protáhnu (teďka to byl necelý kilometr) a příště zas a nakonec ze mně bude indián :)

Ráno před během jsem si koupila novou baterku do heart rate monitoru, ale světe div se, při hlášení po pěti minutách mi to žádnou HR nenahlásilo. V tom mi svitlo, Já jsem přeinstalovala ISmoothRun pod novým uživatelem a nespárovala jsem to znovu. Tak jsem se na ulici zastavila a párovala jsem, naštěstí úspěšně. A potom jsem byla vděčná, že ISR mám protože na rozdíl od runkeepeří aplikace umí navazovat na staré běhy. Od té doby se mi HR zas pocitvě měřilo.

Jo a ještě jeden úspěšný zlepšovák. Podívala jsem se pozorně na moje ucho a na sluchátko a zjistila jsem, že jsem pravděpodobně udělala chybnou úvahu. Jsem malá -> mám malý uši-> musím použít nejmenší peckonástavec. Vyměnila jsem to náušítko za největší, a najednou to lépe drží. stoprocentní to není ale lepší. Mám radost.

No a nezbytná zpráva o kolenou. Hodně protahuju a hodně cvičím různý posilovací věci během dne a často při běhu myslím na to aby mi kolena nepadaly kam nemají. Zatím to vypadá, že to pomáhá. furt je občas cítím, ale zatím to nejde do té krize, která mně kdysi donutila přestat. Tak snad, hrozně moc doufám, to dokážu nějak přeprat. Běh je nejlepšejší sport.

Jo a pusťte si ten TED který jsem odkazovala nahoře, pokud jste to ještě neudělali.

Žádné komentáře:

Okomentovat