pátek 11. dubna 2014

Vítkovské schody pokořeny! - 8 Km

Cíl, který jsem si zadala minule, vyběhnout celé schody na Vítkově bez zastavení, se mi povedl dneska splnit. Musím říct, že jsem čekala , že to bude větší boj. Musím si vymyslet nový cíl.



Zároveň mám radost z celkem napohodu uběhlých osmi kilometrů. Je příjemné jak to ze začátku rychle přibývá.
Minule jsem udělala nový segment na Stravě. A hned mi někdo sebral prvenství. Je to kilometr a já ho teďka mám za 5:58, zatímco nejlepší ženská má 5:10. To bych teoreticky mohla někdy zkusit překonat.
Chtěla jsem jít běhat už ve středu, ale něco mně prapodivně bolelo v nártu. Pro jistotu jsem to nechala být. Dneska to už bylo ok.
Bohužel to vypadá, že mi došla baterka v HR monitoru, takže dneska je to bez tepu. Co už.
Koukám, že dneska je to spíš jak prezentace než vyprávění.... Co už :)

Žádné komentáře:

Okomentovat