pátek 4. dubna 2014

Běh vzpomínkami - 6.1 Km

Ráda běhám místy, které znám, kde jsem něco zažila. Běžím a mám pocit, že jsem v knihovně svých vzpomínek. Zhmotňují se mi před očima, jako by to bylo včera. Tady jsme seděli na prolézačce s Jakubem a Jáchymem na jedné velmi speciální procházce a patřil nám svět. Tady byla afterpárty a výborný piknik po MMM. Tady jsem se dozvěděla, že mi umřela babička.
Věci, které jsou v běžném životě, snad pro ochranu mojí příčetnosti, schované někde v pozadí se vynořují. A tak běžím a zpracovávám bývalá traumata i radosti.



No ale trocha konkrétností k běhu. Dneska byl mým cílem Vítkov a Parukářka. Super trasa, poctivé převýšení. (viz odkaz pod obrázkem) Speciálně jsem si užila schody na Vítkov. V půlce jsem jednou odpočívala ale jsem rozhodnutá je jednou dát v kuse. Taky jsem doufala, že nahoře na Vítkově je Strava segment ale bohužel, budu si ho muset vytvořit sama.


Strávila jsem nějakou dobu hledáním informací o koleni, a myslím, že jsem na něco přišla. Můj problém asi je, že když se unavím, padají mi kolena jakoby dovnitř. Stává se mi to i když jsem unavená třeba při dřepech. To je špatně a koleno se pak ožvejkává a bolí. Dobrá informace je to proto, že nyní vidím nějakou šanci, že bych to mohla opravit. Takže kromě toho,  že budu dál krmit kolenovýživu, plán je pořádně protahovat, cvičit věci na mobilitu kotníků a kyčlí a posilovat kolena. Až se příště uvidíme, budu pravděpodobně někde bokem wallsitovat :) Navíc čas od času při běhu myslím na to, že koleno nesmí jít do středu a jakoby dávám trochu větší důraz na to, abych běžela i po vnější straně chodidel. Mám pocit, že to pomáhá, tak snad.

Na runkeeperu jsem si nastavila goal 51 km za duben. Tímto mám 11 km tak stačí se neflákat a dám to.



Žádné komentáře:

Okomentovat